نظام مند

ساخت وبلاگ

نکات مهم در مورد انتخاب آتلیه و عکاسی عروسی به عروس و داماد در انتخاب بهترین آتلیه عروس برای مراسم عروسی کمک میکند.

انتخاب آتليه عروس يکي از مهم ترين قسمت هاي برنامه ريزي عروسي است. تقريبا تنها چيزي که از عروسي شما باقي مي ماند، عکس ها و فيلم ها است. حتي تصور اينکه بعد از برگزاري موفقيت آميز و پرخرج جشن، عکس ها و فيلم ها خراب شده باشند و يا کيفيت لازم را نداشته باشند، ويرانگر است.

در اينجا نکات اساسي را که به شما در انتخاب موسسه عکاسي و فيلمبرداري مناسب کمک مي کنند ذکر مي کنيم.


سطح تجربه تيم عکاسي و فيلمبرداري را محک بزنيد.
مهم ترين شاخصه آتليه عروس، تجربه آنهاست. عروسي شما يک بار اتفاق مي افتد، بنابراين جايي براي تمرين عکاسي و آزمون و خطا نيست! جشن شما پر از لحظه هايي است که فقط يک بار اتفاق مي افتند. عکاس و فيلمبردار شما بايد کوله باري از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زيبا و ناب را ثبت کند. تيم عکاسي و فيلمبرداري بايد سرشار از ايده هاي نو براي عکاسي و فيلمبرداري باشد و شما را در موقعيت هاي مختلف قرار داده و لحظات زيبا را ثبت کند.

سن و سال، تاريخ صدور مجوز موسسه، معرفي دوستان و آشنايان قبلي که از خدمات آنها استفاده کرده اند، ديدن نمونه کارها و... همگي مي توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه موسسه عکاسي و فيلمبرداري مجالس را محک بزنيد.

کميت و کيفيت عکس هاي عروسي :
فراموش نکنيد که تعداد کمي عکس با کيفيت بهتر از هزاران عکس بي معني و بدون کيفيت است . هيچ ارزاني بي حکمت نيست و هيچ گراني اي نيز دليل مرغوب بودن نيست. پس براي انتخاب عکاس آتليه عروس با معيارهاي اساسي و درست اقدام کنيد.

روش هاي صرفه جويي در هزينه هاي عکاسي عروسي :
نرخ عکاسان حرفه اي عروسي معمولا گران است و براي عکاسي در طول مراسم عروسی تان که ديگر نيازي به نورپردازي و فيگورهاي عکاس تان پيدا نمي کنيد مي توانيد ازيک عکاس معمولي تر بهره ببريد . بدين ترتيب که بعد از عکاسي باغ ، آتليه و عکس هاي سفره عقد که با يک عکاس حرفه اي انجام مي دهيد ، مي توانيد ادامه ي مراسم تان را که مي خواهيد با خاله ، عمه و ... عکس هاي يادگاري بگيريد ، با عکاس يا اشخاص ديگري پيش ببريد .

عکاسي هاي حرفه اي عروسي معمولا براي فرستادن عکاس شان به مراسم تان پولي دريافت نمي کنند . اما براي چاپ آن ها شما مجبوريد به آن ها پول بپردازيد در حالي که اگر اين کار را يکي از آشنايان تان انجام دهد ديگر متحمل هزينه نمي شويد . البته اگر بخواهيد محکم کاري کنيد مي توانيد هم از عکاس آتليه تان بخواهيد که به مراسم تان بيايد و هم از دوست تان بخواهيد تا از شما عکاسي کند در اين صورت هزينه تان نيز نصف مي شود. 

به محل دفتر موسسه دقت کنيد.
بله، درست فهميديد. منظور دقيقا محل دفتر موسسه عکاسي و فيلمبرداري است. اعتبار موسسه را مي توانيد از محل دفتر موسسه دريابيد. تفاوت زيادي است بين يک موسسه که در طبقه دهم يک برج تجاري نوساز، دفتري کوچک و خلوت دارد، با موسسه اي که دفتري قديمي در يک محله معتبر دارد و مشخص است که سال هاست در همين مکان به کسب و کار مشغول است. تازه کار ها و بي تجربه ها معمولا سراغ دفترهاي آپارتماني در طبقات بالايي برج ها و مجتمع هاي تجاري مي روند، چرا که هنوز بودجه لازم براي تاسيس يک دفتر را ندارند. در حالي که قديمي تر ها و با تجربه ها در دفتر قديمي خود، سال هاست که با کسب و کار مشغول هستند و مشتريان زيادي به محل آنها رفت و آمد مي کنند. اين شاخص مهمي در انتخاب تيم عکاسي و فيلمبرداري مجالس عروسي شماست.

منبع : http:///fKyiw

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 118 تاريخ : 10 آبان 1399 ساعت: 8:43

 داستان تخیلی یکی از هیجان‌انگیزترین انواع حکایت و داستان است که خیالپردازی نویسنده در نگارش داستان موجب خلق داستان تخیلی می‌شود. داستان‌های تخیلی قوانین فیزیکی را زیر پا می‌گذارند، موجوداتی که در عالم واقع وجود ندارند بوجود می‌آیند و این‌گونه به پرورش خلاقیت کمک می‌کنند و حتی گاه از آنها ایده‌هایی برای اختراع وسیله‌ای جدید گرفته شده است. این داستان‌ها هرکدام به نوعی قوانین طبیعت را زیر پا می‌گذارند.داستان هارو بخوانید یا با دانلود رمان تخیلی کودکانه زیر ضمن لذت بردن از آن ها، در هر کدام به دنبال عناصر خیال‌انگیز بگردید.



داستان تخیلی کوتاه برای انشا


۱- داستان کوتاه تخیلی فضایی

نوع داستان: داستان تخیلی فضایی کوتاه

شب از خواب برخاستم. خواب عجیبی دیده بودم. خواب دیدم از سیاره‌ام دور شده‌ام و به فضا سفر کرده‌ام و به سیاره مریخ رسیده‌ام، در آنجا خاک سرخ دیدم. سرخِ سرخ، موجودات فضایی دور و برم را گرفته بودند و از آمدنم خوشحالی می‌کردند. ترس تمام وجودم را فرا گرفته بود به یک‌باره فردی با هشت چشم و هشت دست و پا دیدم که تاجی بر سر گذاشته بود و به نظر می‌رسید که پادشاه آنان باشد او به من نزدیک شد، چشمانش قرمز شده بود عصبانیت از سرتا پای وجودش می‌بارید چشمانم را به چشمانش دوخته بودم داشتم زهره ترک می‌شدم که از خواب برخاستم.
وقتی از خواب بیدار شدم عرق سر تا پای وجودم را فرا گرفته بود به فکر افتادم یادم آمد در خواب جعبه خاطراتم را دیدم که پر از نور شده بود به سراغ جعبه خاطراتم رفتم دیدم همان نوری که در خواب داشت، دارد. جعبه را باز کردم لباس کوچکِ سفیدِ پر نوری در جعبه بود لباس را از جعبه بیرون آوردم. لباس خیلی خیلی کوچک بود اما یک ندای درونی به من می‌گفت: این لباس را بپوش.
این ندا داشت مرا کلافه می‌کرد تا به یک‌باره تصمیم گرفتم آن لباس را بپوشم اما این لباس، لباس عروسک‌ها بود تا اینکه لباس را پوشیدم. به یک‌باره لباس بزرگ شد و متناسب تنم، نمی‌دانم چه شد اما دیگر اینجا خانه من نبود مثل اینکه خوابم داشت تعبیر می‌شد آنجا برهوتی سرخ رنگ بود.
رفتم و رفتم اما برهوت پایانی نداشت از تشنگی داشتم هلاک می‌شدم هر چه می‌گذشت شب فرا نمی‌رسید. هر ساعتش برایم مثل هزارسال می‌گذشت تا اینکه بعد از مدتی مدید شب شد، خوابم گرفت. خوابیدم تا شاید از فرط تشنگی و گرسنگی‌ام کاسته شود. مدت‌ها گذشت تا از خواب بیدار شدم چه خواب خوبی بود اما هنوز تشنه و گرسنه بودم، برای رفع تشنگی خودم را به آب و آتش می‌زدم تا به فکر لباسی که تنم بود افتادم.
به خودم گفتم اگر این لباس که مرا به اینجا آورد حتماً گرسنگی و تشنگی مرا هم رفع می‌کند هر کاری کردم دیدم این لباسی نیست که آرزو را برآورده کند. فقط به درد رفتن به فضا می‌خورد. رفتم و رفتم تا به یک مورچه آبی رنگ برخوردم. یک مورچه ناز و نحیف و کوچک که با رنگ منحصر به فردش زیبایی خاصی پیدا کرده بود. اما این مورچه یک چشم و یک شاخک داشت.
هنگامی که او مرا دید. مرا صدا زد و به من گفت: «زود باش بیا اینجا، زودتر، زودتر بیا این جا پنهان شو.» من به او گفتم: «مگرچه شده؟» او گفت: «این لباسی که بر تن توست از آن فرمانروا است. او اگر این لباس را نداشته باشد، مانند پادشاه بی‌تاج می‌ماند اما او یک گردنبند دارد که با نیروی جادویی این گردنبند هنوز قدرت را در دست دارد. اما این لباس که هم اکنون بر تن توست نیرویی به او می‌دهد که او را به اوج قدرت می‌رساند و هیچ کس حریف او نمی‌شود. فرمانروا در به در دنبال این لباس می‌گردد. پادشاه می‌گوید که غفلت کرده و این لباس را شب برای مدتی از تن بیرون آورده تا کمی گرمای بدنش کم شود. اما بعد از مدتی در رختخواب به خواب می‌رود و هنگام خواب لباس جادویی‌اش به درون جعبه‌ای فرار کرده و یک زمینی آن را از او دزدیده، تو باید این لباس را به پادشاه برگردانی وگرنه جانت در خطر است.»
من به او گفتم:«اگر این جادویی است پس چرا وقتی می‌خواستم رفع تشنگی کنم کاری نکرد؟» مورچه گفت: «قلق و راز این لباس را فقط فرمانروا می‌داند.» بعد مورچه مرا به خانه‌اش برد. من از او طلب آب کردم و او به من آبی قرمز رنگ، خوش طعم و گوارا داد. من از چشمان مورچه فهمیدم که ناراحت است و بغض گلویش را گرفته است.
از او پرسیدم: «چرا ناراحتی؟» او گفت: «دست به دلم نگذار. آدم فضایی، من بیچاره شده‌ام، فرمانروای مکار با آن مشاور حیله‌گرش زمین‌های زراعی و غنی و انبوه مرا به تصرف خود در آورده‌اند. و زن و بچه‌هایم را زندانی کرده‌اند.»
مدت زمانی بعد شب شد و هوا تاریک، هنگام خواب در خانه مورچه به فکر فرو رفتم. گفتم چه مورچه مهربانی که به من گفت آن لباس را باید به پادشاهی بدهی با وجودی که پادشاه به او ظلم کرده بود. و برای جان من تلاش می‌کرد. به خود گفتم ای کاش انسان‌ها نسبت به هم این‌گونه بودند.
به خودم گفتم باید راز این لباس را بفهمم و مردم را از دست این پادشاه ظالم نجات دهم، صبح که بیدار شدم تصمیمم را به مورچه گفتم اول او مخالفت کرد اما بعد راضی شد. با او به گردش رفتیم من از او لباس خواستم، تا کسی لباس پادشاه را نبیند. مورچه به من لباس داد و ما رفتیم من در آنجا میوه‌ای شبیه هشت پرتقال بنفش به هم چسبیده دیدم، از این میوه عجیب برگ‌های سبزرنگی بیرون آمده بود که زیبایی آن را دو چندان می‌کرد. من آن میوه را خوردم، آن میوه خیلی خوشمزه بود. اما بعد از خوردن میوه فرم بدن و چهره‌ام تغییر کرد و دقیقاً یک آدم فضایی شدم، داشتم سکته می‌کردم اما مورچه به من گفت:«ناراحت نباش، اثر این میوه فقط تا سه روز است و فقط یک‌بار اثر می‌کند و تو بعد سه روز به حالت اول بر می‌گردی.» در آنجا چیز‌های عجیب دیگری هم دیدم، مثل میوه‌ای که اگر به آن دست می‌زدی، پروانه‌های همه رنگی از آن خارج می‌شد. در این روز خیلی چیزهای دیگر هم دیدم. واقعاً روز خوبی بود. به خانه برگشتیم و خوابیدیم.
صبح که شد راهی قصر شدیم. آن روز، روز جشن بود و هر کس که شیرین‌کاری بلد بود انجام می‌داد و در معرض نمایش همه قرار می‌داد. در بخش اول مراسم که از صبح تا عصر برگزار می‌شد به مسابقات آشپزی و نقاشی و نظامی اختصاص داشت و بخش دوم مراسم به آتش‌بازی و شیرین‌کاری دلقکان اختصاص یافته بود.
از دست اندرکاران جشن خواستم که من هم شیرین‌کاری خود را در معرض نمایش قرار دهم. آنها این اجازه را به من دادند. من ساعتم را از دستم و فندکم را از جیبم بیرون آوردم و از کارگزاران خواستم که در بخشی که من ایستاده‌ام مشعل‌ها را خاموش کنند.
چراغ ساعتم را روشن کردم و نور، آن فضا را روشن کرد. بعد فندکم را روشن کردم و با آن به سرعت آتش درست کردم. با وجودی که آن‌ها با سنگ آتش درست می‌کردند، آنها بسیار تعجب کردند، پادشاه از من خوشش آمد و به من مقام دلقک مخصوص داد. من فقط یک روز وقت داشتم تا راز لباس پادشاه را بفهمم.
در آن شب مورچه را به طور پنهانی به اتاق خود آوردم و آن شب را در قصر خوابیدیم. صبح که شد در قصر گشت زدم تا ببینم اوضاع قصر چگونه است؟ آیا کسی از راز لباس باخبر است؟ با خودم فکر کردم و گفتم: مطمئناً در هر قصری خبرچینانی وجود دارند. از خبرچینان پرس و جوکردم اما هیچ به هیچ، هیچکس خبر نداشت. فکر کردم شاید مباشر اعظم بداند. پیش او رفتم اما فهمیدم این فرد نم پس نمی‌دهد. تا با هزاران سختی و مجاب کردن معاون مباشر اعظم فهمیدم که مباشر اعظم با پادشاه ساعت چهار جلسه دارند، جلسه‌ای محرمانه. ساعت چهار به مکان جلسه رفتم تا راز لباس پادشاه را کشف کنم. در بالای اتاقی که جلسه در آن برگزار می‌شد سوراخی بود من به بالای اتاق رفتم و از آنجا به حرف‌های پادشاه و مشاور گوش می‌دادم.
پادشاه: ای کاش لباس را از تنم بیرون نمی‌آوردم.
مشاور: شما نگران نباشید عالیجناب ما آن لباس را پیدا می‌کنیم.
پادشاه: اگر آن فرد قلبش درد بگیرد و دستش را برای مدتی روی قلبش بگذارد می‌دانی چه می‌شود؟ او قوی شده و مرا از سلطنت خلع کرده. وای چه کنم، وای چه کنم؟
دیگر راز را فهمیده بودم به سرعت خودم را به اتاقم رساندم و لباس را تنم کردم، و دست روی قلبم گذاشتم، به یک‌باره قوی شدم. با قدرت جادویی آن لباس، پادشاه را عزل کردم و مورچه را به جای او نشاندم و مردم را از دست آن پادشاه ظالم نجات دادم، سپس لباس را به مورچه دادم و از مورچه خواستم با کمک لباس جادویی مرا به خانه‌ام برگرداند، من به خانه برگشتم و از آن به بعد مورچه را فراموش نکردم.
 

داستان تخیلی کودکانه - داستان علمی تخیلی کوتاه

 

۲- داستان کوتاه تخیلی پیرمرد و جنازه

نوع داستان: یک داستان خیالی

پیرمرد خسته و نگران از مزرعه باز می‌گشت و در تاریکی شب و ھیاھوی باد غرق در فکر خاتون بود که چگونه برایش طبیبی را از شھر بیاورم. او حالش خیلی بد است نیاز به طبیب دارد. از دھکده‌شان ھم راه طولانی و سختی تا شھر بود و نمی‌توانست پیاده برود. در ھمین افکار بود که ناگھان سوسوی چراغ ماشینی جاده تاریک را روشن کرد و رشته افکارش را از هم پاره کرد و به چشمان پیرمرد گرمی بخشید و در دلش امید را زنده کرد.
ماشین به نزدیکی پیرمرد که رسید توقف کرد. پیرمرد چشمانش خوب نمی‌دید نزدیک‌تر رفت اما کسی را درون ماشین نیافت. تعجب کرد. عقب عقب رفت که ناگھان چیزی مانند یک لاشه را زیر پایش احساس کرد. پایش را عقب کشید و نگاھش را به زیر پایش انداخت. در میان نور ماشین متوجه جسدی شد که دستش زیر پای پیرمرد بود، صورتش خون آلود بود و تشخیص داده نمی‌شد.
پیرمرد نمی‌دانست چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دھد اما با خود اندیشید بھتر است جنازه را درون ماشین بگذارم تا کسی را بیابم. اما ھمین که جنازه را درون ماشین گذاشت ماشین حرکت کرد و رفت. پیرمرد ماند و یک عالمه چراھای بی‌جواب.
مدتی پیرمرد در افکارش غرق بود. ناگھان به خود آمد که حال خاتون خیلی بد است. نمی‌توانم زیاد تنھایش بگذارم و قدم‌ھایش را از روی زمین کند و به دست راه سپرد. از میان جنگل عبور می‌کرد صدای جغد بیدار و زوزوی باد در ھم پیچیده بود. پیرمرد در این فکر بود که چگونه ممکن است این چنین اتفاقی بیفتد؟ این اتفاقات را به حساب خستگی خودش گذاشت و به نزدیکی کلبه رسید.
روشنایی کلبه از درش بیرون زده بود پیرمرد با خود گفت: چرا خاتون این وقت شب در را باز گذاشته است؟ آیا جایی رفته است؟ وارد کلبه که شد صدای جیغ و فریاد فضای کلبه را پر کرد انگار کسی تقاضای کمک می‌کرد. رد دست‌ھای خون‌آلود که انگار کسی از روی مقاومت روی دیوار کشیده باشد حک شده بود.
پیرمرد بی‌درنگ به اتاق خاتون رفت. در اتاق را که گشود اتاق را خالی و خون‌آلود دید تمام خانه را دنبالش گشت اما او را نیافت که نیافت. ابتدا گمان می‌کرد که خیالاتی شده باشد اما بعد به خود آمد که واقعیت داشته و آن جسد را ھم که کنار جاده یافته بود جنازه خاتون بوده است.
برای مشاهده ادامه مطلب به سایت setare.com مراجعه کنید.
نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 146 تاريخ : 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 6:30

پخش عمده ابزار

فروش عمده ابزار یا عمده فروشی ابزار آلات و یراق ساختمانی همیشه یکی از نیازهای کارفرمایان و ساختمان سازها بوده است ، زیرا در یک کارگاه ساختمانی و یا شرکت به صورت روزانه ابزار های بسیاری زیادی مورد استفاده قرار میگیرد و برخی از این ابزارها که بیشتر جنبه مصرفی را دارند به سرعت تمام میشوند و خرید روزانه ، هم از نظر مالی و هم زمانی برای کارفرمایان مقرون به صرفه نمیباشد به همین منظور خرید عمده ابزار طی برنامه ریزی دقیق بهترین راه حل برای رفع این مشکل است .

ما در ابزار بلوط با توجه به این شرایط و درخواست هایی که از ما شده بود دپارتمان جدیدی همراه با نیروهای فعال و کاربلد را ایجاد کردیم تا بتوانیم تمام نیاز های شما عزیزان را جهت خرید عمده ابزار برطرف کنیم . در ادامه به برخی از محصولاتی که این دپارتمان میتوانند برای شما به صورت عمده تهیه کنند اشاره خواهیم کرد .

فروش عمده ابزار برقی

شما میتوانید کلیه ابزار های برقی مانند :

  • انواع دریل : شارژی ، همزن ، ساده ، مگنت ، چکشی ، ستونی ، گیربکسی ، نمونه بردار ، پیشچ گوشتی ساده و غیره
  • انواع سنگ فرز : آهن ، پولیش ، مینی فرز و انگشتی
  • انواع بتن کن ، دریل بتن کن ، پیکور و چکش تخریب
  • دیگر ابزار برقی : شیارزن ، منگنه کوب شارژی ، میخکوب شارژی ، جارو شارژی ، دمنده و مکنده ، منگنه کوب برقی ، سشوار صنعتی ، آچار بکس برقی ، میخ کوب برقی ، پروفیل بر ، هویه و لحیم ، کارواش خانگی و صنعتی
نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 159 تاريخ : 28 بهمن 1398 ساعت: 3:8

حمید هیراد خواننده ۲۷ ساله ایرانی با اصالتی شمالی، جوان خوش صدایی است که به دلیل اجرای ترانه های تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ ، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. اولین آهنگ رسمی حمید هیراد به نام  “بی تاب” (به هر طرف که رو کنم…عشق تو آید نظرم) است.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده

بیوگرافی حمید هیراد و عکس های جدید هیراد 

حمید حسین‌زاده با نام هنری حمید هیراد خوانندهٔ موسیقی سنتی و پاپ یکم بهمن ماه سال ۱۳۷۰ در روستای مُلکِ میان، چابکسر، شهرستان رودسر به دنیا آمد.

بیوگرافی حمید هیراد 

بیوگرافی حمید هیراد

او فارغ التحصیل لیسانس تاسیسات صنعتی است، عشق و علاقه در کنار هدف باعث شد تلاش هایش در عرصه موسیقی در نهایت دیده شود، وی با نوع جدیدی از بیان و اجرا توانست با حمایت شرکت موسیقی خود را شناخته تر کند.

فعالیت هنری

حمید هیراد از ۶ سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در ۱۵–۱۶ سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه‌سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد.

البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است. او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.

زندگینامه حمید هیراد , عکس حمید هیراد

زندگینامه حمید هیراد 

او به واسطهٔ آشنایانش یکی از آثار سنتی خود را به مدیرعامل شرکت «آوازی نو» ارسال کرد و پس از پذیرفته شدن، همکاری‌اش را با این شرکت آغاز کرد. او پس از یک سال در اواخر سال ۱۳۹۵ کار موسیقی را رسماً آغاز کرد. البته او پس از عقد قراردادی با این مؤسسه، حدود یک سال فعالیت چندانی نداشت و به گفتهٔ خود به بررسی آثار پاپ روز و سبک‌های مختلف موسیقی می‌پرداخت؛ چرا که تا آن روز با این سبک‌ها آشنایی نداشته‌است.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانهٔ بازار شد. در تیرماه ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.

منبع

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 152 تاريخ : 13 بهمن 1398 ساعت: 17:23

شاید با خودتان درگیر هستید که تابستان رو به اتمام است و هنوز برنامه ریزی جدی برای سفر نکرده اید و همانطور که می دانید فصل ، فصل گردشگری است و همه در تکاپو این هستند که در این روزهای گرم و سوزان به دنبال مقصدی خوش آب و هوا و خنک بروند ولی در عین حال هزینه آن سرسام آور و نجومی برایشان نباشد بله شما امکان این را دارید که هم یک سفر با تجربیات بی نظیر و رنگارنگ را داشته باشید و هم اینکه همراه با تورهای ارزان قیمت و مناسب را در یک پلن متفاوت تجربه کنید ! بله درست است خیالتان را راحت کنیم شما بعد از راهنمایی های ما قطعا درگیری های ذهنیتان برطرف خواهد شد و اینکه با ما در این مطلب همراه باشید تا شما علاقه مندان و عاشقان سفر را با اطلاعاتی اساسی و مفید در زمیه انتخاب بهترین تورهای مسافرتی آشنا سازیم .
 

 
بنابر اعلام آژانس مسافرتی سلام پرواز سفر با تور استانبول و تور آنتالیا یکی از مقاصد نزدیک و پرطرفدار به کشورمان ایران است که طبق قوانین بین ‌المللی شما عزیزان این امکان را دارید که بدون ویزا آن را در این تابستان تجربه کنید و قطعا راحت ترین و بهترین انتخاب برای سفر شما بشمار می رود و طبق آماری که گرفته شده است سالانه بسیاری از گردشگران ایرانی این دو شهر توریستی ترکیه را جزو اولین‌ انتخاب های خود قرار می دهند .

حالا که شما گردشگران تصمیم گرفته ‌اید مسافر تور لحظه آخری مسافرتی سلام پرواز باشید ، شما را راهنمایی می ‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید ، در این مطلب می خواهیم در خصوص تورهای لحظه آخری که برای شما بسیار مقرون به صرفه درمی آید برایتان توضیح دهیم . تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور قرار بگیرد ، این فاصله زمانی اصولا بین 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام تور و اجرای این تورها می باشد پس باید چمدان هایتان آماده باشد و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور، آژانس های مسافرتی این تورها را با قیمتی کمتر حدودا چیزی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی که دارند به مسافران ارائه می دهد و شما اگر قصد استفاده از این تورها را دارید در خصوص اطلاع رسانی از وجود این نوع تور حتما پیج اینستاگرام سلام پرواز را دنبال کنید .

نکته بعدی که بسیار هم مهم است تورهای لحظه آخری کشورهای خارجی ، اکثرا برای کشور یا شهرهایی است که برای ورود شما گردشگران ایرانی به خاک آن کشور ویزا یا روادید نمی خواهند و همچنین کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند عبارتند از : ترکیه ، مالزی ، سریلانکا ، بلاروس ، گرجستان و صربستان و ... که پرطرفدارترین آنها تور لحظه آخری استانبول و تور لحظه آخری آنتالیا می باشد و در ادامه آژانس های مسافرتی معمولا دو روز قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که هنوز باقی مانده است می کنند و اطلاع رسانی آنها از طریق دنبال کردن سایت و اخبار این مجموعه هاست و شما با قیمت های باور نکردنی می توانید خریداری نمایید چرا که اگر این تورها تکمیل نشوند ، آژانس ها متحمل ضرر می شوند .
 

 
در ادامه برای دنبال کردن اخبار و اطلاعیه های مهم در این خصوص می توانید به سایت خود آژانس و یا سایت های مرجع مانند لست سکند مراجعه کنید و همچنین می توانید لیستی از به روز ترین تورهای لحظه آخری آژانس های مسافرتی با ایرلاین های مختلف ، همینطور تعداد شب متفاوت را مشاهده کنید و توجه داشته باشید که نرخ کلیه ی تور ها به صورت روزانه بررسی می گردد و شما برای اطلاعات بیشتر با مشاوران با تجربه این آژانس تماس بگیرید .

استانبول مقصد پرطرفدار برای ایرانیان

استانبول شهر قصرهای طلایی ، بازارهای سنتی ، کلیساها و مساجد زیبا و اینکه تنها شهری است که توانسته قاره اروپا را به قاره آسیا به زیبایی پیوند بزند و از همین رو شما با سفر به این شهر شاهد دو نوع فرهنگ سنتی و مدرن در میان مردم هستید و در واقع می توان گفت تور لحظه آخری استانبول جز آن دسته از تجربیاتی است که به واسطه تاریخ غنی و فرهنگ متفاوت خود می توان بیشترین و زیباترین مناظر جذاب و مبهوت کننده ، جاذبه های گردشگری با شکوه و خیره کننده ، غذاهای متنوع و مراکز خرید هیجان انگیز را در اختیار شما علاقه مندان گردشگران خود قرار دهد و همچنین نا گفته نماند که شما با سفر با تور استانبول سلام پرواز به این شهر متفاوت می توانید هم از بافت های سنتی و کهن مختص قاره آسیا و هم از معماری مدرن با برج ها و آسمان خراش های جذاب و با شکوه این سرزمین آشنا شوید و هم اینکه تقابل فرهنگ های شرقی و اروپایی را در شهری نزدیک به فرهنگ خودمان ایران لمس کنید .

حتما به قسمت آسیایی این شهر بروید که در آن جاذبه های گردشگری زیبایی وجود دارد و در سفر با تورهای لحظه آخری حتما از جاذبه هایی نظیر : تماشاخانه های هنری معاصر، موزائیک های زیبای کلیسای بیزانتین ، بازار قدیمی استانبول با فرش های ترک یا کاشی های فوق العاده زیبای مسجد آبی و ... دیدن نمایید و این منطقه از شهر به معنای واقعی جایی است که فرهنگ غرب و شرق بهم پیوند می دهد .

بدانید که آب و هوای این شهر توریستی نیز همچون دیگر پایتخت های اروپایی ، در ماه های تیر تا شهریور گرم و شرجی تر است و مردم این شهر بیشتر به استراحتگاه های سواحل مدیترانه می روند و آفتاب م یگیرند و مزیت سفر به استانبول در این ماه ها این است که جمعیت کمتری در شهر و وسایل حمل و نقل عمومی خلوت تر بوده و درگیر شلوغی نیستید و در گرمای تابستان می توانید در رستوران های روبه روی تنگه بسفور، غذای دریایی سفارش دهید یا در باغ ها و باغچه های خنک شهر، قلیان دود کنید و تجربه هایی متفاوت داشته باشید .

فقط کافی است که گذرنامه تان اعتبار داشته باشد و تصمیم بگیرد چون کارشناسان مجرب و با تجربه سلام پرواز آماده خدمتگذاری و اطلاع رسانی مفید به شما علاقه مندان و مسافران می باشند .
 

 
سفر به آنتالیا سفر به نگین مدیترانه

تور لحظه آخری آنتالیا برای اغلب گردشگران ایرانی جزو بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای تفریح و ریلکس کردن تعطیلات تابستانه محسوب می شود و یکی از دلایل انتخاب آن در میان عموم مردم می تواند برخورداری از آب و هوای مدیترانه ای بسیار مطلوب و شور و هیجانی وصف نشدنی در این منطقه هست باشد و اینکه آنتالیا درست در غرب منطقه مدیترانه و در غرب کشور ترکیه جای خوش کرده و دارای آب و هوای مدیترانه ای مطلوبی می باشد نا گفته نماند که برخورداری از این آب و هوا موجب شده تا این شهر در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی باشد چرا که وجود ساحل و امواج گرم دریا مانع از سرمای شدید در این شهر توریستی شود و در ادامه بیشترین تعداد توریست ها در فصول بهار و تابستان آنتالیا را انتخاب می کنند تا بتوانند از تفریحات ساحلی کلی هیجان را به خود هدیه دهند .

اگر با تور آنتالیا سلام پرواز به این شهر رفتید مهم است اطلاع داشته باشید که این شهر به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه شناخته می شود و جاذبه‌ های رفاهی و تفریحی فراوانی در خود دارد و در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ‌ها خودنمایی می ‌کند و همچنین در این شهر و در بخش قدیمی و تماشایی آن مثل : منطقه کاله ایچی قرار دارد که کلی گردشگر عاشقش هستند و بافت خاص این منطقه که شامل خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه ‌های قدیمی و رنگارنگ که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده اند ، بسیار جلب توجه می‌ کند که از دستش ندهید .
 
در ضمن برای اقامت در آنتالیا توجه داشته باشید که سلام پرواز جز تور لحظه آخری آنتالیا ، مجری و برگزار کننده تخصصی تورهای لحظه آخری استانبول ، استانبول + آنتالیا ، آنکارا ، کوش آداسی ، مارماریس ، بدروم که جزو شهرهای توریستی ترکیه هستند نیز می باشد و اینکه تمامی هتل های آنتالیا را با بهترین خدمات به مسافرین خود ارائه می دهد و همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از هتل های ترکیه داشته باشید به سایت سلام پرواز مراجعه کنید .

در سفر به این شهر بدانید که دارای فرودگاهی فعال است که در تمام طول سال با پروازهای بین المللی و داخلی خود جزو پرتردد ترین فرودگاههای آسیا شناخته می شود و در عین حال پیچیدگی و بهره وری فرودگاه محلی باعث شهرت و کسب جوایز متعددی برای آن شده است و اینکه جابجایی صدها مسافر خطوط هوایی داخلی و بین المللی در هر هفته در تور آنتالیا ارزان باعث می شود تا مسافرین آنتالیا دسترسی آسانی به سایر نقاط کشور و جهان ، به خصوص اروپا را داشته باشند و اگر شما سفر به آنتالیا را در فصل تابستان با تورهای لحظه آخری انتخاب کردید مطلع باشید که در طول تابستان ، ترمینال بین المللی آن کاملا شلوغ است و هزاران نفر از ملیت های مختلف که شما نیز ایرانیان را بیشتر می بینید برای تعطیلات وارد آنتالیا میشوند و حتی در زمستان هم درست در حالی که فرودگاه های بزرگ دیگر مانند بدروم و دالامون عملا متوقف هستند ، فرودگاه بین المللی آنتالیا همچنان فعال و پر از گردشگر دیده می شود .

اگر در آنتالیا به دنبال خرید رفتید چون صرفه جویی چشمگیری در انتخاب تور لحظه آخری آنتالیا داشتید این امکان را دارید بیشتر از قبل به دنبال خرید و تفریح باشید و منظور از خرید ساده مواد غذایی هفتگی تا لوازم تزئینی منزلتان و یا به روز کردن کمد لباس ها و ... همگی را در آنتالیا دارد چراکه بهترین امکانات خرید در کل ترکیه را داراست و همچنین سوپر مارکت های بزرگ در تمام محله های کوچک وجود دارند و مرکز اصلی شهر دارای مراکز خرید چند منظوره که حرفی برای گفتن به گردشگران داشته و از جمله ترا سیتی ، دیپو اوتلت و مرکز خرید میگروس بزرگ که شما عزیزان می توانند هر آنچه که نیاز دارید را از این فروشگاه های مارک دار تهیه نمایید و در این مجموعه ها سینما ، فوت کورت ها با امکانات مهد کودک نیز به وفور دیده می شود .

در آخر آژانس سلام پرواز در در تمام فصول سال مجری و برگزار کننده تورهای لحظه آخری استانبول و آنتالیا می باشد  و شما علاقه مندان به این نوع تورها می‌ توانید با مراجعه به سایت و عضویت در خبرنامه پیامکی یا شبکه‌ های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام از اخبار و تمامی رویدادها آگاه شوید .
 

منبع:  http://tadbirvaomid.ir/fa/news/223532/%D8%B3%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 159 تاريخ : 23 دی 1398 ساعت: 19:13

جزیره کیش مهم‌ترین جزیره‌ی تجاری و گردشگری ایران با داشتن سواحل نقره‌ای و زیبا، آب‌های نیلگون، پارک‌ها و اسکله‌های دیدنی یکی از جاهای دیدنی ایران محسوب می‌شود. زیبایی‌ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده‌اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد. در این مقاله که به‌نوعی راهنمای سفر به کیش محسوب می‌شود، جاهای دیدنی تور کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

  • جاهای دیدنی قشم؛ ۱۰ جاذبه دیدنی سرزمین عجایب
  • جاهای دیدنی تبریز؛ ۱۳ جاذبه دیدنی پایتخت گردشگری اسلامی
  • جاهای دیدنی شیراز؛ ۱۹ جاذبه دیدنی شهر شعر و ادب

۱. تفریحات آبی

 

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مندید، در کیش می‌توانید به گزینه‌های متنوعی، از آب‌چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج‌سواری و جت‌اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت‌ها توسط جوانان مهمان‌نواز بومی به گردشگران ارائه می‌شوند.

اما اگر علاقه‌ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق‌سواری با قایق‌های کف‌شیشه‌ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید!

۲. مسیر دوچرخه سواری

 

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی‌ترین و خوش‌منظره‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر ۷۵ کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه‌تان نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت هرجا که دل‌تان خواست ترمز کنید و از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس عکس‌های هنری بگیرید. نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به‌راحتی می‌توانید از ایستگاه‌های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده‌اند، دوچرخه کرایه کنید. سه‌چرخه، دوچرخه‌ی دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که می‌توانید ساعتی یا روزانه کرایه‌شان کنید.

۳. کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش

 

در سال ۱۳۴۵ کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب‌غربی کیش به‌گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش‌های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچ‌کدام‌شان به‌نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان‌جا رها شد. این کشتی عظیم‌الجثه به‌ویژه هنگام غروب منظره‌ی عکاس‌پسندانه‌ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به‌حساب می‌آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می‌آیند.

۴. ساحل مرجان

 

ساحل مرجان یکی از جاهای دیدنی کیش، در سمت شرقی جزیره‌ کیش واقع است و به‌خاطر وجود مرجان‌های فوق‌العاده زیبا به این نام معروف شده است. در نوار ساحلی، آلاچیق‌ها و درختان نخل را می‌بینید که در پس‌زمینه‌ی منظره‌ای چشم‌انداز ردیف شده‌اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است! این ساحل به کلوب‌های ورزش‌های آبی نیز مجهز است و از قبل می‌توانید برای فعالیت‌های موردعلاقه‌تان جا رزرو کنید.

منبع

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 147 تاريخ : 18 دی 1398 ساعت: 23:6

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کند. همان طور که بیان شد سقف های متحرک به دو حالت مکانیکی و اتوماتیک هستند. از این رو در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف به وجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود. اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی، این سازه پارچه ای با هدف کاهش هزینه برای مشتری، عمل جمع شدن و باز شدن با استفاده از دست انجام می شود.

 

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

در گذشته از سقف غشایی برای پناه گاه استفاده می شد اما امروزه سقف های چادری بعنوان المان دکوراتیو برای زیبای فضای باز و داخلی استفاده می شود، علاوه بر این از سقف پارچه ای ثابت و سقف متحرک پارچه ای می توان به عنوان سایه بان در برابر نور خورشید و حفاظت در برابر باد و باران استفاده نمود. سقف متحرک پارچه ای را می توان در مکان های مختلف با کاربری های متفاوت استفاده کرد و اما مکان هایی که از سازه کششی متحرک می توان استفاده کرد شامل موارد زیر می تواند باشد:

  • سایبان استخر فضای باز: برای محافظت و تمیزماندن استخر و اطراف آن از آلودگی و کثیفی یکی از متریال هایی که می توان استفاده کرد سقف متحرک پارچه ای برای استخر خواهد بود از این رو علاوه بر محفوظ ماندن استخر از آلودگی، سقف استخر بسیار زیبایی می توان داشت.

  • سایبان کافی شاپ: یکی از انتخاب های کافی شاپ هایی که خواستار استفاده از فضای سبز بیرونی خود هستند می تواند سقف چادری متحرک در این محوطه سبز بیرونی باشد، تا در زمان هایی که آب و هوا مطبوع بوده این سقف را باز کرده تا مشتریان کافی شاپ از فضا و هوای مطبوع لذت ببرند.

 

 

 

 

  • سایه بان استادیوم:برای محافظت تماشاگران در یک استادیوم می توان از سایه بان های پارچه ای استفاده کرد. یکی از گزینه های مورد استفاده سایبان پارچه ای متحرک برای استادیوم هایی مانند زمین فوتبال، زمین تنیس و . . . می باشد تا درهنگام برگزاری مسابقات که همراه با آب و هوای بد جوی مانند طوفان و باران های شدید یا در زمانی که  شدت تابش نور خورشید زیاد است مسئولان با بستن سقف متحرک تماشاگران را از این شرایط جوی محافظت کنند.

 

  • سقف رستوران: برای رستوران هایی که دارای باغ و یا  محوطه سبز خارجی هستند که یکی از جلوه های زیبایی آن رستوران است یکی از المان های دکوراتیو و محافظتی برای این مکان می تواند سقف متحرک پارچه ای باشد تا در شرایط جوی مناسب مخصوصا در شب ها با باز کردن سقف پارچه ای متحرک مشتریان در زیر آسمان پر ستاره شب، در فضایی رمانتیک شام خورد را میل نمایند.
نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 162 تاريخ : 26 آذر 1398 ساعت: 18:37

تحلیل تکنیکال یا تحلیل تکنیکی (Technical Analysis) روشی برای پیش بینی قیمت در بازارها، بر اساس مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات در آن بازار است.

تحلیل تکنیکال در بازار بورس اوراق بهادار، بازار ارز و فارکس و نیز بازارهای بورس کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاریخچه تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال حدود سه قرن قدمت دارد و استفاده از شاخص های تکنیکال و ترسیم نمودارهای تکنیکال را می‌توان در نوشته های قرن هفدهم و هجدهم میلادی نیز مشاهده کرد.

شاید بتوان گفت که نخستین استفاده مستقیم اقتصادی مشهور از تحلیل تکنیکال را چارلز داو انجام داده است. چارلز داو که بنیان گذار وال استریت ژورنال است، شاخص میانگین صنعتی داو جونز را نیز طراحی کرد که هنوز، با وجود نواقص این شاخص و نقدهایی که بر آن وارد است، از جمله #شاخص‌های مهم اقتصادی محسوب می‌شود.

مرور چند تعریف تحلیل تکنیکال (تحلیل تکنیکی)

هنر تحلیل تکنیکال (با تاکید بر واژه‌ی هنر) تشخیص زمان تغییر روند قیمتها در نخستین مراحل تغییر قیمت و سوار شدن بر موج جدید قیمتهاست. تا زمانی که شواهد جدید نشان بدهد که روند جدیدتری در حال شکل گیری است و تحلیل گر تکنیکال، قبل از اینکه تمام بازار، متوجه تغییر روند بشود، تصمیم های سرمایه گذاری جدید را انتخاذ کند.

منبع:Technical Analysis Explained

واژه تکنیکال وقتی در مورد بازارها و معاملات مورد استفاده قرار می‌گیرد، معنایی بسیار متفاوت از معنای رایج آن دارد.

استفاده از تحلیل تکنیکال برای بررسی یک بازار، به این معناست که به جای توجه به خود کالا و خدماتی که در آن بازار معامله می‌شود، فقط به رفتارهای بازار توجه کنیم.

تحلیل تکنیکال، دانش ثبت تاریخچه معاملات (معمولاً به صورت نمودارهای گرافیکی) و سپس پیش بینی روندهای محتمل در آینده بازار است.

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 183 تاريخ : 24 آبان 1398 ساعت: 23:7

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را چگونه بشناسیم؟

دنیای اقتصاد : خرید از فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند برای خریدار بسیار مقرون‌ به‌صرفه‌ و راحت‌ باشد اگر این فروشگاه‌ها مجوزهای لازم را برای اعتباردهی داشته باشند. اما موضوع مهم این است که چگئونه می‌توان یک فروشگاه اینترنتی معتبر را تشخیص داد؟

امروزه با گسترش استفاده از بستر اینترنت، بخش عمده خریدها از طریق فضای نت و از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌شود. اما مساله‌ای که وجود دارد این است که آیا خرید از هر فروشگاه‌ اینترنتی امن است یا خیر؟ از جمله نکاتی که در یک خرید امن باید مورد توجه قرار گیرد، مجوزهای قانونی فروشگاه‌های اینترنتی است که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است.

شکل ظاهری فروشگاه‌های اینترنتی معتبر:

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای داشتن ظاهری حرفه‌ای و تجربه کاربری لذت‌بخش و محتواهای باکیفیت باید هزینه‌های بسیاری کنند تا کاربران چه با کامپیوتر و یا موبایل به‌راحتی بتوانند با آن کار کنند و تجربه خوبی از خرید خود داشته باشند.

 

مجوزهای قانونی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

در فروشگاه اینترنتی معتبر، باید نمادهای اعتماد قانونی موجود باشند که این نمادها عبارت‌ هستند از:

 

نماد الکترونیکی یک ستاره و دوستاره:

این نماد به‌طور انحصاری از طرف مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی صادر می‌شود. هدف از صدور این نماد، احراز کردن هویت و صلاحیت فروشگاه اینترنتی و نیز ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است.

 

نماد اعتماد الکترونیک دوستاره:

این نماد مانند نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره است و تنها تفاوت آن «الزام نصب گواهی امنیتی اس اس ال» است.

 

SSL - Socket Secure Layer

این پروتکل عبارت از نوعی استاندارد وب است که به‌منظور کد کردن اطلاعات مابین کاربر و وب‌سایت به کار می‌رود و به همین دلیل اطلاعات مبادله شده‌ از دزدیده شدن یا استراق سمع محافظت می‌کند.

 

نماد ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی:

این نماد مجوزی است که محتوای وب‌سایت را بررسی می‌کند تا کاربران با اطمینان به آن بدانند که محتوا تولیدی مناسب و واقعی است.

 

نماد عضو انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی:

برای هرگونه فعالیت‌های تجاری باید از انجمن صنفی، مجوزهای لازم را دریافت کرد تا بتوان فعالیت قانونی و تحت کنترل ارائه داد. انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی نیز برای این منظور شروع به فعالیت کرده است.

 

فایده‌ی داشتن نماد الکترونیکی از دیدگاه مشتریِ فروشگاه اینترنتی این است که اگر مشتری شکایت یا مشکلی درباره‌ی محصولی که از فروشگاه اینترنتی دارای نماد الکترونیک خرید؛ داشته باشد، مدیریت فروشگاه مذکور موظف است که به او پاسخ دهد؛ پس می‌توان نتیجه گرفت که همیشه باید از فروشگاه‌هایی خرید شود که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

 

خیلی‌ها فکر می‌کنند که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نماد الکترونیکی دارند و داشتن آن خیلی هم مهم نیست ولی باید بگویم که این‌طور نیست زیرا صاحبان حقیقی یا حقوقی فروشگاه‌های اینترنتی برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی مجبور هستند بالغ‌ بر 16 آیتم را فراهم و رعایت کنند و حتی تعهد محضری بدهند. پس داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یکی از معیارهای اساسی برای تشخیص فروشگاه اینترنتی معتبر است.

 

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در خبرگزاری‌ها معتبر رسمی کشور:

در همه جای دنیا خبرگزاری‌ها، برند یا شرکت و فروشگاه‌های معتبر Sephora را بعد تحقیق‌های لازم و مورد تائید بودن به عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند که می‌تواند معیار خوبی برای انتخاب از بین فروشگاه‌های اینترنتی باشد.

 

ارائه‌ی خدمات فروشگاه‌های معتبر اینترنتی:

هم‌چنین از جمله موارد بسیار مهم در تشخیص فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، ارائه‌ی خدمات زیر است که یک خرید امن و مطمئن را باقیمت مناسب تضمین خواهد کرد:

تضمین اصالت کالا: فروشگاه‌های معتبر همیشه دقت نظر خاصی به منابعی که کالاهای خود را از آنجا خریداری می‌کنند دارند و بر همین اساس با صراحت، قدرت تضمین اصالت کالایی را که عرضه می‌کنند؛ دارند.

تضمین قیمت کالا: این مورد، یکی از امتیازهای بزرگ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که با شرایطی خاص در برخی از آن‌ها وجود دارد.

گارانتی کالا: لازم است که جزئیات گارانتی کالا در قسمت مربوطه و در فروشگاه اینترنتی توضیح داده‌ شده باشد.

تضمین بازگشت وجه: این ویژگی نیز تحت شرایطی در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر وجود دارد.

عودت کالا: لازم است قوانین فروشگاه مذکور را در مورد شرایط عودت کالا مطالعه کرد.

 

امکان پرداخت در محل: این امکان نیازمند داشتن برخی زیر ساخت‌های هزینه‌بر از جمله قرارداد با پست و سایر موارد است و معمولاً در حد توانایی یک فروشگاه اینترنتی جعلی نیست و ملاک خوبی برای ارزیابی یک فروشگاه اینترنتی معتبر است

پرداخت آنلاین:

داشتن درگاه پرداخت بانک‌های معتبر که در صورت داشتن صلاحیت و نماد اعتماد به فروشگاه داده می‌شود.

دیگر موارد:

امکان مقایسه کالاها با یکدیگر

امکان مشاهده بررسی، دیدن مشخصات فنی محصولات و نظرات کاربران و ...

منبع : donya-e-eqtesad  و mehews

نظام مند...
ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 225 تاريخ : 26 شهريور 1398 ساعت: 23:41

محصولاتی برای رفع موهای زاید

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.


شمع اصلاح سکه ای آلورا اطلس 500 گرم

خرید وکس صورت با بهترین قیمت

·         توان چسبندگی بالا به پوست

·         حاوی عصاره آلورا برای تحرک کمتر پوست

·         شفاف کننده و نرم کننده پوست بدن

·         جلوگیری از رویش مو های زیر پوستی

·         مواد تشکیل دهنده : صمغ رزین ،گلیسیرین،اتیلن گلیکول ،رزینات،روغن گیاهی آلورا ،اسانس های مجاز

طریقه مصرف : شمع اصلاح را در دستگاه موم داغ کن آب کرده و مقدار کمی را با کار،توجه داشته باشید که بسار داغ نباشد که باعث سوختن پوست گردد. بعد از خشک شدن بر خلاف جهت رویش مو ها به سرعت شمع اصلاح را کنده تا موها کاملا کنده شوند.

اپیلیدی فیلیپس مدل HP6420

اپیلاتور فیلیپس مدل hp6420 با 20 موچین فشرده شده در کنار هم از جنس استیل ضد زنگ، حتی موهایی با ارتفاع کم‌تر از نیم میلی‌متر را نیز به آسانی برطرف می‌کند. این دستگاه برای استفاده‌ی بانوان می‌باشد و دارای دو دور تند و کند است.

طراحی اپیلیدی فیلیپس HP6420 ارگونومیک بوده و به همین دلیل خوش‌دست است و قابلیت مانور حرکتیِ همه‌جانبه را با یک اشاره و به راحتی فراهم می‌سازد.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 با برق خانگی متصل به سیم کار می‌کند و دارای سرعت بالایی است. سَریِ آن قابل جدا کردن و شستشو می باشد و یک عدد برس کوچک نیز برای تمیز کردن موهای باقی‌مانده بر روی سَری دستگاه دارد.

طرز استفاده از اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 :

برای نقاط حساس‌تر بدن از سرعت کم دستگاه و برای نقاطی که موهای ضخیم‌تری دارند از سرعت زیاد دستگاه استفاده کنید. اپیلاتور را با زاویه‌ی 90 درجه روی پوست قرار دهید، با یک دست پوستتان را کمی بکشید و اپیلاتور را با دست دیگر در جهت خلاف رویش موها بر روی پوستتان به حرکت درآورید. دقت کنید که دستگاه را به صورت چرخشی و یا عقب جلو کردن مورد استفاده قرار ندهید.

خرید ژیلت  هم میتواند  کمک کند برای از بین بردن موهای زاید بدن که میتوانید از شیک فام تهیه کنید. نظام مند...

ما را در سایت نظام مند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی nezammand بازدید : 144 تاريخ : 19 مهر 1398 ساعت: 23:39